Jaha ... så har man fallit för proffs verktygen.
Hjölp mig att hitta en bra försäljare utav Festos sänkbara såg med skena.

Hmm, Tunet. Kan det vara så att du bor på ett av tunen?  :D Bor själv på ett av tunen. ;D

Du hittar Festo på bl.a. Theofils Beslag. Vet inte hur dom ligger i pris. Själv kör jag Makita. 8)

Skulle jag köpa ny cirkelsåg igen så blev det nog en Festo men annars så försöker jag att hålla mig till ett märke då det normalt brukar gå att använda tillbehör från en maskin till en annan.

Jag vill dra mig till minnes att TB hade en Överfräs med skena för ~3000:- vilket är ett mycket bra pris om man får tro på den kvalitet som Festo skall ha. Kanske TB då har ett relativt bra prisläge...

Japp det stämmer bra det ;D

Ska iväg och kolla idag.

he he he ;D Så va den hemma då!

Nu blev man ju allt lite avis :o Vill också ha! Vad hamnade priset på? Har du provat den än (dum fråga ;D)?

Kan du haja ;D Helt otrolig att använda. Jämför med föregångaren, Jag köpte TS55an, så är skillnaden enorm.
4619:- dock......

Som vanligt så kostar det att ligga på topp ;D Jag ska börja renovera ett hus inom en väldigt snar framtid så jag kollar runt här på forumet för att ha kolla på alla verktyg/maskiner jag behöver köpa mig; eller rättare sagt för att hitta en URSÄKT för att rättfädiga alla mina inköpa av verktyg ::) och är väldigt sugen på en TS55a

Skulle vara intressant att komma och klämma på den då jag max bor 500m från dig ;D ::)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.