Hej
vi har en gammal Miele hydromatic W 701 tvättmaskin som slutat fungera. När vi körde den sista gången så hade den flyttat sig ur sitt lägga, jag misstänker det hände när den centrifugerade.
Trumman snurrar inte och den fyller inte på vatten. När vi startar maskinen så låter maskinen som vanligt men det händer ingenting
.
jag har tagit av toppen på maskinen. ljudet när vi startar maskinen kommer härifrån.
Någon som varit med om likande och har en idé vilken del som behöver bytas. Eller är det lika bra att inse att maskinen gjort sitt?
vi har en gammal Miele hydromatic W 701 tvättmaskin som slutat fungera. När vi körde den sista gången så hade den flyttat sig ur sitt lägga, jag misstänker det hände när den centrifugerade.
Trumman snurrar inte och den fyller inte på vatten. När vi startar maskinen så låter maskinen som vanligt men det händer ingenting
.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
jag har tagit av toppen på maskinen. ljudet när vi startar maskinen kommer härifrån.
Någon som varit med om likande och har en idé vilken del som behöver bytas. Eller är det lika bra att inse att maskinen gjort sitt?
kolen i motorn?V vbg-1 skrev:Hej
vi har en gammal Miele hydromatic W 701 tvättmaskin som slutat fungera. När vi körde den sista gången så hade den flyttat sig ur sitt lägga, jag misstänker det hände när den centrifugerade.
Trumman snurrar inte och den fyller inte på vatten. När vi startar maskinen så låter maskinen som vanligt men det händer ingenting
. [bild]
jag har tagit av toppen på maskinen. ljudet när vi startar maskinen kommer härifrån.
Någon som varit med om likande och har en idé vilken del som behöver bytas. Eller är det lika bra att inse att maskinen gjort sitt?
Klicka här för att svara