Hej,

När vi köpte vårat hus för snart 9år sedan så var det precis nyrenoverat badrum, då la dom ner en elvärme slinga i golvet.
Nu har den slutat att fungera delvis för om man vrider termostaten till ca:16 grader så klickar det till å den slår ifrån, men mer värme än så blir det inte.
Vet inte märket på den men undrar nu om det är nån som vet hur man kan felsöka den, jag kan fota insidan på termostaten om det skulle vara till hjälp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.