Hej!
Vi hackade bort en bit kakel eftersom vi bytte bänkskiva och den nya var 4 cm mot den gamla på 3 cm. Vi trodde vi tog bort en cm ungefär, men av någon konstig ??? anledning blev det ett jätteglapp. Någon som har ett lysande förslag på hur vi löser detta? Luckorna är i bok med rostfria handtag, bänksskivan granit, Svart Impala med infälld diskho i granitgrått.Kaklet vitt, rostfria vitvaror med svarta detaljer. Vi har en tanke, om ni kan säga vad ni tycker om den, det är att sätta en rostfri list ca 3.5 cm hög längs med bänkskivan. Och isåfall, om man gör det skulle man sätta den enbart på kortsidorna där glappet finns eller rama in hela, även långsidan? Bänken är ca 4.5 meter. Snälla, hjälp mig med synpunkter och förslag :'(