Antar att ni löst problemet vid detta laget...
Men felkoden finns faktiskt i "manualen" (den lilla foldern som följde med), på sidan 10 längst ned finns en förteckning över vissa felkoder. Så här står det om F:34
"F:34 Tvättluckan går inte att låsa. Öppna luckan och stäng den så att ett "klick" hörs. Stäng av och slå sedan på maskinen igen, ställ in program och välj individuella inställningar, starta programmet."