Ja ja ville inte riktigt då man kan lämna den på öppet köp kanske men kan säkert stämma de du säger därför osäker på om den är sönder
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 407 inlägg
Vill du ha kvar den så testa, är den mot all förmodan trasig så får du ju en ny. Är den inte trasig så är det bara att använda och vara glad.Nickegoeswild skrev:
Vill du inte ha kvar den lämna bara tillbaka den på öppet köp då.
Ja öppet köp känns ju logiskt men tänker om pendelgången är så på makita dem andra jag haft har det pendlat kraftigt på så va nyfiken på det 
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 407 inlägg
Jag har inte tid att kolla nu men är rätt säker på att dom två jag använder (dock väldigt sporadiskt) beter sig som jag skrev först. Det är en bosch på jobbet som används för grov figurkapning i plywood med max pendel och min egna dewalt som nästan alltid går utan pendel, båda av "limpmodell" .Nickegoeswild skrev:
Ja precis men pratade med en från makita nu och de är som du sa man märker bara de i sågning så han sa hem och prova så får bli det sen. Har bara haft skit stick sågar innan och dem har pendlat en halv cm därför jag blev konfunderad
Klicka här för att svara