Rickard.
Testsåga, det känns stor skillnad. Jag har för mig att den bara funkar när det är tryck bakåt på bladet men det är lika mycket gissning som något annat.
 
Ja ja ville inte riktigt då man kan lämna den på öppet köp kanske men kan säkert stämma de du säger därför osäker på om den är sönder
 
Rickard.
Nickegoeswild Nickegoeswild skrev:
Ja ja ville inte riktigt då man kan lämna den på öppet köp kanske men kan säkert stämma de du säger därför osäker på om den är sönder
Vill du ha kvar den så testa, är den mot all förmodan trasig så får du ju en ny. Är den inte trasig så är det bara att använda och vara glad.

Vill du inte ha kvar den lämna bara tillbaka den på öppet köp då.
 
Ja öppet köp känns ju logiskt men tänker om pendelgången är så på makita dem andra jag haft har det pendlat kraftigt på så va nyfiken på det :D
 
Rickard.
Nickegoeswild Nickegoeswild skrev:
Ja öppet köp känns ju logiskt men tänker om pendelgången är så på makita dem andra jag haft har det pendlat kraftigt på så va nyfiken på det :D
Jag har inte tid att kolla nu men är rätt säker på att dom två jag använder (dock väldigt sporadiskt) beter sig som jag skrev först. Det är en bosch på jobbet som används för grov figurkapning i plywood med max pendel och min egna dewalt som nästan alltid går utan pendel, båda av "limpmodell" .
 
Ja precis men pratade med en från makita nu och de är som du sa man märker bara de i sågning så han sa hem och prova så får bli det sen. Har bara haft skit stick sågar innan och dem har pendlat en halv cm därför jag blev konfunderad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.