402 658 läst ·
5 438 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Det är bra, men jag tycker att man borde komma till första olästa istället för trådstart när man klickar på rubriken. Förstår inte varför man skulle vilja komma till trådstart i "humorhörnan" tex.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Detta är en avvägning mellan funktionalitet och ekonomi. Vi behöver högre viewability på vår annonsyta allra högst upp på sajten för att tillräckligt många ska vilja köpa den placeringen. Ett sätt att göra detta på är att leda så många användare som möjligt till början av en forumtråd, istället för till mitten av en tråd, även om det i just humorhörnan blir fel.joakim_j skrev:
En annan orsak är att användare ibland tycker att man inte läser forumtrådar från början och därmed blir inte alltid svaren så bra.useless skrev:
Oavsett orsak, för att komma dit du vill dvs till "första olästa" så ber jag dig klicka på det gråa användarnamnet istället.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Bra förslag att komma högst upp på sista sidan. Men jag vet inte om det finns något enkelt sätt att lösa det på. Vi får undersöka.
Hej! Nyss hände en konstig grej vid en diskussion. Först tänkte jag svara på ett inlägg, så jag klickade på svara, men ångrade mig och gick tillbaka till tråden.
Då kom ett annat inlägg som jag hellre ville svara på, och när jag då klickade på svara, då kommer båda inläggen upp! Tilläggas att båda inläggen var från samma konto. Kanske det är orsaken
Jag försökte med att bara citera det sista inlägget men det gick inte, utan det slutade med en emoji istället ???
Då kom ett annat inlägg som jag hellre ville svara på, och när jag då klickade på svara, då kommer båda inläggen upp! Tilläggas att båda inläggen var från samma konto. Kanske det är orsaken
Jag försökte med att bara citera det sista inlägget men det gick inte, utan det slutade med en emoji istället ???
Det är så det ska fungera.K Kakelugnen566 skrev:Hej! Nyss hände en konstig grej vid en diskussion. Först tänkte jag svara på ett inlägg, så jag klickade på svara, men ångrade mig och gick tillbaka till tråden.
När man lämnar texteditorn så sparas texten.
Om man vill ta bort texten så kan man markera all text och radera, eller klicka på de tre punkterna i texteditorn, klicka "nerpil" vid disketten, välja "radera utkast"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Edit: stavfel.
Redigerat:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Nötegårdsgubben skrev:
Nötegårdsgubben skrev:
Hm, jag har inte de symbolerna som visas här, på den gröna remsan och inte heller de ovanför tangentbordet?Demmpa skrev:
Vad sitter du på för enhet samt vilken app/webbläsare?K Kakelugnen566 skrev:
Bilden är ifrån BH-appen på en Androidtelefon.
När jag öppnade texteditorn i webbläsaren så såg jag att jag inte hade övre knappraden, kom då på att man måste aktivera knappraden, det gär man med "A"-knappen under texteditorn,
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Ladda upp en skärmdump så att vi andra ser det du ser. Då blir det lättare för oss andra att förstå problemet och hjälpa till.K Kakelugnen566 skrev:
Så här tar du skärmbild med Android, iPhone eller Samsung:
- Tryck och håll ned strömknappen och knappen som höjer volymen.
- Släpp knapparna när du hör slutarljudet eller när du ser att skärmen blinkar.
- Skärmbilden sparas i telefonens kamerarulle.
- Klicka på knappen där det står ”Ladda upp bild/video” till vänster om Skicka-knappen.
- Välj ”Bibliotek” och klicka på bilden och ”Lägg till”.
- Skriv lite text i formuläret och avsluta med att klicka på ”Skicka”.
Logga in
Skapa konto
Och så här ser det ut när man klickar på ”[ ]”-knappen och aktiverar det lite mer avancerade så kallade BB-kod-läget:
Logga in
Skapa konto
Systemet kommer sedan ihåg vilket läge man hade senast så när man vill tillbaka till standardläget så får man klicka på [ ]-knappen igen.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Tack, bra, jag hade glömt bort att vi har kvar den knappen och att den kan förvirra för många. Ska fundera på om vi bör göra oss av med den. Kommer inte riktigt ihåg varför vi valde att göra så. Förmodligen för att förenkla för majoriteten som bara vill skriva text och inte vill behöva bry sig om en massa knappar.Demmpa skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Varför måste jag aktivera BB_kod för att få lov att radera utkast?
Jag skulle också önska ett "radera inmatat och utkast" för nu måste man första radera inmatat, och sedan klicka sig fram till radera utkast.
Jag skulle också önska ett "radera inmatat och utkast" för nu måste man första radera inmatat, och sedan klicka sig fram till radera utkast.