Byggahus.se
Nej det vore väl helt ok att ta betalt för artiklar och reportage osv men forumet... nja

Mikael_L
M MatCan skrev:
Nja. Ett resultat på 1,8 miljoner och en vinstmarginal på knappt 23% är ju inte riktigt synonymt med ekonomiska problem :)
Nu är det inte så säkert att det är endast forumet som ingår i den verksamheten.
Bolaget kanske sysslar främst med helt andra saker och själva forumet går kanske +/- noll i normalfallet.

Jag vet alltså inte, men jag fick lite av det intrycket när jag läste något någonstans, var det nu var ...

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu är det inte så säkert att det är endast forumet som ingår i den verksamheten.
Bolaget kanske sysslar främst med helt andra saker och själva forumet går kanske +/- noll i normalfallet.

Jag vet alltså inte, men jag fick lite av det intrycket när jag läste något någonstans, var det nu var ...
Yes, så kan det nog vara.
Men oavsett vilket så känns det bakvänt att ta betalt av de som gör forumet möjligt. Någon föreslog att det vore bättre att ta betalt för artiklarna. Nu känns det i och för sig som att de flesta artiklarna kommer från forumet så då kanske det blir svårt.

Hursomhelst så är det ju än så länge frivilligt att betala. Jag hoppas att det fortsätter vara så.

• Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Hmm, kanske har varit uppe förr, man vad är funktionaliteten med att man ska kunna spärra sin profil från att andra kan se den?

Jag förstår att man kanske inte behöver visa kön/yrke mm men att även inlägg och trådar man gjord borde väl inte behöva döljas?

• Gilla
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
Vitsen med sekretessinställningarna är att du själv kan styra vad andra kan se. Till exempel ålder eller profilsidan (där länkarna "Startade ämnen" och "Inlägg"). byggahus.se/forum/account/privacy

Men även om en användare spärrar sin profil så går det att hitta hans eller hennes inlägg, fast man måste då gå en omväg via sökfunktionen eller forumsöken.

Jag saknar knappen för att spara ett inlägg. Är man för kvick med att klicka på t.ex "tidigare inlägg" så förlorar man det man skrivit.

• Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Appen kraschar när jag trycker på ”Ladda upp bild/video”.
Började efter att jag lade in iOS 14.0 på iPhone Xs.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Upplevt samma sak, funkar dock i safari :)

Tack för buggrapporten. Vi försöker fixa och det har hög prioritet men vågar inte lova när buggfixen är på plats eftersom mycket har hänt sedan vi uppdaterade appen sist.

Så länge måste vi be app-användare som uppdaterat till nya iOS 14 som kom nu i helgen att klicka på ...-knappen uppe i högra hörnet och välja Öppna i webbläsare och ladda upp bilder och videor i Safari.

Det går att klistra in bilder från tex ”bilder” genom att kopiera bilden och sedan välja ”klistra in”.
Så har jag gjort senaste gångerna.

Det går inte att få upp inbäddade youtubeklipp I fullskärm, är det nåt som går att ändra på?

richardtenggren
Funkar fint för mig?:)

richardtenggren richardtenggren skrev:
Funkar fint för mig?:)
Hmm, det kanske bara är i (Android)appen det inte går. Testade att gå in med vanliga webbläsaren i telefonen och där funkade det utmärkt att välja fullskärm. Gissningsvis går det bra även i desktopversionen.
Då får jag revidera mitt önskemål till ett mer relevant: Är det möjligt att fixa så youtubeklipp kan visas i fullskärm i android-appen?

• Gilla
breakman och 1 till
  • Laddar…
Jag skriver upp det på listan.

• Gilla
Dheri
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.