bigsnucke skrev:
Det är aldrig försent att ge upp...
Vem vet, kanske fastnar du för skåpmonterandet. Jag känner numera lukten av omonterade kök på långt avstånd och ber oftast på mina bara knän om att få vara med i skruvandet och pillandet.

Har du vägarna förbi Stockholm är du välkommen ;)
 
Stockholm?

Så roligt är det inte...
 
T
bigsnucke skrev:
Stockholm?

Så roligt är det inte...

Hahaha..........
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.