172 001 läst ·
618 svar
172k läst
618 svar
Fått nya fönster - är detta OK?
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Fy f*n vilken otur ni haft att råka på dylika totalt inkompetenta sk "hantverkare". Lider med er och önskar innerligt att denna långa historia slutar lyckligt för er del. Inte bara påfrestande tidsmässigt och användbarhetsmässigt/praktiska vardagslivet, inte minst psykiskt jobbigt att rodda med sån här skit istället för allt annat man behöver ägna tid åt. Hoppas innerligt att detta skitföretag får den puff de behöver för att gå i kk men att du/ni inte blir drabbad av detta.
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Dags att dra in den lokala tidningen?
Vi har faktiskt intresserade tidningar och annat folk som vill skriva om detta, dock får vi lugna oss tills det är avgjortandreascarlsson skrev:
Dom har hamnat i en riktig lose-lose situation där även om dom vinner i rätten (men det känns osannolikt efter dagens möte) så kommer dom förlora betydligt mer pengar på all dålig publicitet.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 653 inlägg
Kanske läge att outa firman?
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Firman kommer aldrig någonsin att vara aktuell för de jobb ni anlitade dom för. Inkompetensen har bevisats gång på gång, finns inte kapaciteten att leverera. Firman är rökt.
Men kan tro att det är från en ort i Gagnef kommun i Dalarna.
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Njae, jag vet inte varför ni ska vara snälla nu längre? Ni får vänta till i höst innan de har förlorat i rätten, under tiden har ni kassa fönster, skräp i trädgården etc etc.H Hildor skrev:
Men det är förstås upp till dig. Jag hade inte varit så hänsynsfull (längre).
Jag är helt med på vad du menar o känner, känner så själv och hade velat dela ut publicitet redan nu.andreascarlsson skrev:
Även om vi säkert skulle kunna skriva nu så vill vi inte att de ska kunna ha/få något att anmäla oss för i tingsrätten, smutskastning o annat. Det kommer inte se bra ut för oss.
De ska inte ha en pinal att invända på oss, därför är jag så försiktig (än)