Fy f*n vilken otur ni haft att råka på dylika totalt inkompetenta sk "hantverkare". Lider med er och önskar innerligt att denna långa historia slutar lyckligt för er del. Inte bara påfrestande tidsmässigt och användbarhetsmässigt/praktiska vardagslivet, inte minst psykiskt jobbigt att rodda med sån här skit istället för allt annat man behöver ägna tid åt. Hoppas innerligt att detta skitföretag får den puff de behöver för att gå i kk men att du/ni inte blir drabbad av detta.
 
  • Gilla
Hildor
  • Laddar…
Dags att dra in den lokala tidningen?
 
  • Gilla
Hildor
  • Laddar…
andreascarlsson andreascarlsson skrev:
Dags att dra in den lokala tidningen?
Vi har faktiskt intresserade tidningar och annat folk som vill skriva om detta, dock får vi lugna oss tills det är avgjort :)
Dom har hamnat i en riktig lose-lose situation där även om dom vinner i rätten (men det känns osannolikt efter dagens möte) så kommer dom förlora betydligt mer pengar på all dålig publicitet.
 
  • Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
Kanske läge att outa firman?
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Firman kommer aldrig någonsin att vara aktuell för de jobb ni anlitade dom för. Inkompetensen har bevisats gång på gång, finns inte kapaciteten att leverera. Firman är rökt.
 
  • Gilla
Hildor
  • Laddar…
Men kan tro att det är från en ort i Gagnef kommun i Dalarna.:rolleyes:
 
L Leif i Skåne skrev:
Men kan tro att det är från en ort i Gagnef kommun i Dalarna.:rolleyes:
Fungerar dåligt med opålitliga hantverkare i glesbygd. Ryktet sprids snabbare än tanken.
Men givetvis ska vi se upp. Tack för din välmening.
/"Gangnsing"
 
  • Gilla
Hildor
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
Kanske läge att outa firman?
Kommer få vänta tills allt är avgjort, ser inte bra ut i rätten om vi röker dom innan allt e ”klubbat o klart” :)
 
  • Gilla
widheg och 2 till
  • Laddar…
H Hildor skrev:
Kommer få vänta tills allt är avgjort, ser inte bra ut i rätten om vi röker dom innan allt e ”klubbat o klart” :)
Njae, jag vet inte varför ni ska vara snälla nu längre? Ni får vänta till i höst innan de har förlorat i rätten, under tiden har ni kassa fönster, skräp i trädgården etc etc.

Men det är förstås upp till dig. Jag hade inte varit så hänsynsfull (längre).
 
  • Gilla
Hildor
  • Laddar…
andreascarlsson andreascarlsson skrev:
Njae, jag vet inte varför ni ska vara snälla nu längre? Ni får vänta till i höst innan de har förlorat i rätten, under tiden har ni kassa fönster, skräp i trädgården etc etc.

Men det är förstås upp till dig. Jag hade inte varit så hänsynsfull (längre).
Jag är helt med på vad du menar o känner, känner så själv och hade velat dela ut publicitet redan nu.
Även om vi säkert skulle kunna skriva nu så vill vi inte att de ska kunna ha/få något att anmäla oss för i tingsrätten, smutskastning o annat. Det kommer inte se bra ut för oss.
De ska inte ha en pinal att invända på oss, därför är jag så försiktig (än) :)
 
  • Gilla
Putte G... och 3 till
  • Laddar…
så andra på bygden kan bli blåsta med
 
M maria01 skrev:
så andra på bygden kan bli blåsta med
Se inlägg #460 som jag skrev för en stund sedan.
 
H Hildor skrev:
Se inlägg #460 som jag skrev för en stund sedan.
den jag svara på
 
M maria01 skrev:
den jag svara på
Bra, då vet du varför vi är försiktiga :)
 
  • Gilla
Heij83 och 1 till
  • Laddar…
men hur många andra ska hamna i samma sits som ni?
 
  • Arg
  • Gilla
widheg och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.