Skruvade upp en Nexa brandvarnare i taket och slogs av vilken korkad konstruktion fästplattan har. Skruvhålen är avlånga, vilket gör att när man sätter fast eller lossar brandvarnaren genom att vrida den, följer fästplattan med en bit innan de avlånga fästhålen tar slut.
Finns det någon finess med detta som jag inte fattar?
Finns det någon finess med detta som jag inte fattar?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Finessen är att om man försöker dölja andra fula hål/märken i taket mha brandvarnarens fästplatta och du beter dig som en pajas när du skruvar upp den så du preeeecis missar de där fula märkena så har du lite marginal att flytta den i och med de avlånga hålen.Z ZipLock skrev:Skruvade upp en Nexa brandvarnare i taket och slogs av vilken korkad konstruktion fästplattan har. Skruvhålen är avlånga, vilket gör att när man sätter fast eller lossar brandvarnaren genom att vrida den, följer fästplattan med en bit innan de avlånga fästhålen tar slut.
Finns det någon finess med detta som jag inte fattar?
[bild]
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hur ofta tar ni ner brandvarnaren för att byta batteri, vart tionde år?
Big deal!
Big deal!
Klicka här för att svara
