vcx
Tänkte tipsa om en fastighet som säljs på offentlig auktion.

Det är en fastighet på 48 ha precis utanför Eksjö. Fastigheten omfattar ett boningshus och ladugård samt mark.

Då intresset bland dödsboägarna (för att inte tala om den utsedde advokaten) är lågt så finns det en utmärkt chans att göra en bra affär.

Bilder och film är ca 3 år gamla.

För info angående auktionen etc.:
https://advokatgruppen.nu/aktuellt/

Vit tvåvånings villa med balkong och tegeltak, belägen på landet under en solig, delvis molnig himmel. Grusad uppfart och omgiven av vegetation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Boningshus på landsbygden i Eksjö med tegeltak och vit fasad, omgivet av gräs och träd under en blå himmel.
Skapa konto

Exteriör av en fastighet utanför Eksjö med boningshus och ladugård, omgiven av gröna ängar under en blå himmel med moln.
Skapa konto

Brygga vid sjö med trädäck och solstolar i naturskön miljö, omgiven av skog och himmel med moln.
Skapa konto

Karta över Eksjö med markerad fastighet nära St. Bånarp, inkluderande bostadsområde och vattendrag.
Skapa konto

• Gilla
Bonnabygg
  • Laddar…
Hej! Jag och min fru är intresserade av att veta mer om det här bostadshuset. Vi bor i Eksjö och känner väl till huset och vi vet att det nyligen var ute till försäljning. Vi är dock framförallt intresserade av själva bostaden som i nuläget verkar stå obebott.

Vad vet du om huset? Hur kom det sig att du hade dessa bilder/film?

Kanske dumma frågor men vi vill bara försöka förstå husets historia, ägarbilden och vem man skulle kunna ta kontakt med.

Snabb googling visar att auktionen skulle ske strax efter tråden startades.

vcx
L lindqvist22 skrev:
Hej! Jag och min fru är intresserade av att veta mer om det här bostadshuset. Vi bor i Eksjö och känner väl till huset och vi vet att det nyligen var ute till försäljning. Vi är dock framförallt intresserade av själva bostaden som i nuläget verkar stå obebott.

Vad vet du om huset? Hur kom det sig att du hade dessa bilder/film?

Kanske dumma frågor men vi vill bara försöka förstå husets historia, ägarbilden och vem man skulle kunna ta kontakt med.
Som redan sagts så är auktionen avslutad. Det var dock inte kommunen som (konstigt nog) bjöd högst, utan vinnaren är en lokal förmåga som jag inte känner till. Är huset fortfarande obebott så prova att hör av dig till denne och ev. ge ett bud. Jag vet inte speciellt mycket om huset själv utan var mest där som barn.

vcx vcx skrev:
Som redan sagts så är auktionen avslutad. Det var dock inte kommunen som (konstigt nog) bjöd högst, utan vinnaren är en lokal förmåga som jag inte känner till. Är huset fortfarande obebott så prova att hör av dig till denne och ev. ge ett bud. Jag vet inte speciellt mycket om huset själv utan var mest där som barn.
Ok tack för svar!🙂

• Gilla
vcx
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.