Hej!
Vi har nyligen flyttat in i vårt hus och upptäcker saker efterhand!
Vi försökte borra för att fästa vår tv i källaren och märker att betongen känns väldigt porös så antar att det är lättbetong.
Hur gör vi för att fästa tv på det säkert sätt?
Så tacksam för hjälp!
Vi har nyligen flyttat in i vårt hus och upptäcker saker efterhand!
Vi försökte borra för att fästa vår tv i källaren och märker att betongen känns väldigt porös så antar att det är lättbetong.
Hur gör vi för att fästa tv på det säkert sätt?
Så tacksam för hjälp!
Fyll hålen med ankarmassa. Tryck i avsågade bitar gängstång eller liknande, och låt härda. Fäst sedan fast TV-upphängningen med muttrar.
Produkter som diskuteras: "ankarmassa"
Ankarmassa R-KEM-II 300 ml FAST
Tvåkomponents polyesterankarmassa
232 kr inkl moms
Läs mer
ah tusen tack för snabba och bra svar! Tänker att vi kör på ankarmassa och gängstång, känns säkrast iom att TV ju väger ganska mkt. Och bra tips med pluggarna med, väldigt användbart tänker jag då vi ska sätt upp en liten hylla och så med 
Igen tack!
Igen tack!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

