Hej håller på att bygga ett uterum med pulpettak har gjort klart med reglar i grunden
Har nu beställt limträbalkar för att bygga stormen
Min fråga är hur fäster jag stolparna 90x90 i konstruktionen bäst i bärlinan eller måste jag ställa den på plint
Hur nära en befintlig plint måste stolpen hamna
Rummet ska bli ca 5x5 m