Hej!

Tänkte bygga ett litet staket på min befintliga altan för att få en helt instängd yta där barnen kan leka. Nuvarande staket har 2 tum 4 stolpar och jag tänkte köra på samma. Frågan är bara hur jag bäst fäster dessa uppepå altanen? Vinkeljärn, stolpsko eller nåt annat? Vill helst ha en hyfsat snabb och enkel lösning då detta staket är tänkt som något provisorisk under nåt år eller så. Men förstås ändå tillräckligt stabilt för att stå emot några energiska ungar
 
Ser vettigt ut! Kan man fästa såna bara i trallen eller behöver dom gå genom trallen och ner i en regel?
 
Kan du sätta nån i en regel är det ingen nackdel, men det borde hålla bra med 4st i trallen.
Och om staketet sitter fast i hörnen mot bef stolpar så får du stabiliteten med det..
 
  • Gilla
madsfrollasen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.