P Plupp 405730 #16 Anonym 2 feb 2024 19:22 Plupp 405730 Anonym 2 feb 2024 19:22 #16 H Händige_Helge skrev: Tack för all din hjälp! Vad är en ”bra” tjocklek för invändig isolering? 🤔 Menar du lättbetong eller isolering?
H Händige_Helge skrev: Tack för all din hjälp! Vad är en ”bra” tjocklek för invändig isolering? 🤔 Menar du lättbetong eller isolering?
H Händige_Helge #17 Medlem · 25 inlägg 2 feb 2024 19:24 Händige_Helge Medlem 25 inlägg 2 feb 2024 19:24 #17 Rejäl skrev: Menar du lättbetong eller isolering? Jag tänker lättbetong?🤔
P Plupp 405730 #18 Anonym 2 feb 2024 19:27 Plupp 405730 Anonym 2 feb 2024 19:27 #18 Vet inte det är svårt att säga rätt av vad som lönar sig och inte…
H Händige_Helge #19 Medlem · 25 inlägg 2 feb 2024 19:28 Händige_Helge Medlem 25 inlägg 2 feb 2024 19:28 #19 Rejäl skrev: Vet inte det är svårt att säga rätt av vad som lönar sig och inte… Ok, stort tack!
Farstatjej90 #20 Inredare · 6 324 inlägg 2 feb 2024 19:28 Farstatjej90 Inredare 6 324 inlägg 2 feb 2024 19:28 #20 Syllpapp? Det är väl för att hindra fukt från mark eller platta?
P Plupp 405730 #21 Anonym 2 feb 2024 19:29 Plupp 405730 Anonym 2 feb 2024 19:29 #21 Funkar lika bra uppåt så att inte lättbetongen leder fukt in i undertakskonstruktionen😉
H Händige_Helge #22 Medlem · 25 inlägg 2 feb 2024 21:01 Händige_Helge Medlem 25 inlägg 2 feb 2024 21:01 #22 De här tycker jag ser spännande ut för ett hus som mitt🤔 https://bauroc.se/product/bauroc-renove/