Hej!
Har någon provat och fått bra resultat?
Jag har tagit ner träpanel etc som suttit utanpå väven så dom går inte att rädda tyvärr. För mycket skavanker. Och sitter som berget direkt emot gipsskiva.
 
Vi brukar bredspackla en gång runt först på jobbet
 
I Interista88 skrev:
Vi brukar bredspackla en gång runt först på jobbet
Tack för svar! Det blev att jag gjorde det som du skrev. Annars syntes den gamla väven igenom.. Testade med 2 vådor.
Mvh Camilla
 
Gött att de löste sig(y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.