Hej!
Ska bygga växthus och kommit över relativt stora glasskivor. De är 210*110 cm och 4 st. Dessa sitter idag på en MDF ram men den tas bort. Tanken var att fälla in dessa i i ett beftinligt förråd. växla av väggen och få ett par rejäla bärande stolpar mellan. Men hur fäster man dem på ett bra sätt? Någon som gjort liknande lösning med endast glas och inte gamla fönster