12 563 läst ·
22 svar
13k läst
22 svar
Fästa dörrkarm i lättbetong, klippspik?
Produkter som diskuteras: "Adjufix"
Adjufix
Om du behöver material för att fästa fönsterkarmar i trä eller betong, kolla in vårt sortiment med Adjufix-produkter. Med deras verktyg, skruvar och hjälpmedel kan du utföra arbetet snabbt och få ett proffsigt resultat!
Läs mer
Nu har jag vart på K-rauta och letat, dom har endast Indu-prog karmhylsor i storpack (500st), och inga lättbetongskruv alls.
Kollar jag på Bauhaus hemsida så verkar inte Bauhaus i Göteborg inte heller ha detta.
Behöver 6-pack med Indu-prog karmhylsor (40mm) samt tryckfördelningsbrickor (6st) och lättbetongskruv (6st).
Hittar inte heller Adjufix någonstans i Göteborg.
Någon som vet vart jag kan hitta detta?
Tack!
EDIT: Alternativt så har Jula Karmhylsor i 6 pack. Och jag kan lösa en träbit istället för tryckfördelningsbrickor. Men jag behöver fortfarande lättbetongskruv för karmhylsor. Och det hittar jag inte någonstans?
Kollar jag på Bauhaus hemsida så verkar inte Bauhaus i Göteborg inte heller ha detta.
Behöver 6-pack med Indu-prog karmhylsor (40mm) samt tryckfördelningsbrickor (6st) och lättbetongskruv (6st).
Hittar inte heller Adjufix någonstans i Göteborg.
Någon som vet vart jag kan hitta detta?
Tack!
EDIT: Alternativt så har Jula Karmhylsor i 6 pack. Och jag kan lösa en träbit istället för tryckfördelningsbrickor. Men jag behöver fortfarande lättbetongskruv för karmhylsor. Och det hittar jag inte någonstans?
Redigerat:
Ingen framgång alls. Har varit på K-rauta, byggmax, Jula, Tools, kollat Beijer's hemsida (dom har endast storpack), samma med Bauhaus.
Ska det vara helt omöjligt att få tag på lättbetong-karmskruv i 6-8 pack?
Ska det vara helt omöjligt att få tag på lättbetong-karmskruv i 6-8 pack?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Gå in på Beijer. Dom har det medta i öppnade förpackningar som man kan köpa löst
man åker till butiken. säger till personalen att du bara behöver skruv till en dörr.jockebq skrev:
hjälper dom dig inte med detta. så är det en riktigt dålig butik
Klicka här för att svara