Adjufix kit för lättbetong. Jag tog och förstärkte sidorna med plywood för att undvika sprickor och slippa sätta dit tryckfördelningsplattan

Nu har jag vart på K-rauta och letat, dom har endast Indu-prog karmhylsor i storpack (500st), och inga lättbetongskruv alls.
Kollar jag på Bauhaus hemsida så verkar inte Bauhaus i Göteborg inte heller ha detta.

Behöver 6-pack med Indu-prog karmhylsor (40mm) samt tryckfördelningsbrickor (6st) och lättbetongskruv (6st).
Hittar inte heller Adjufix någonstans i Göteborg.

Någon som vet vart jag kan hitta detta?

Tack!

EDIT: Alternativt så har Jula Karmhylsor i 6 pack. Och jag kan lösa en träbit istället för tryckfördelningsbrickor. Men jag behöver fortfarande lättbetongskruv för karmhylsor. Och det hittar jag inte någonstans?

Redigerat:
Järnartiklar i marieholm

Tyfter skrev:
Järnartiklar i marieholm
Verkar endast ha öppet till 16.00, svårt för mig då jag slutar 16.30!

S
jockebq skrev:
Verkar endast ha öppet till 16.00, svårt för mig då jag slutar 16.30!
beijer skall ha såna skruv

Ingen framgång alls. Har varit på K-rauta, byggmax, Jula, Tools, kollat Beijer's hemsida (dom har endast storpack), samma med Bauhaus.

Ska det vara helt omöjligt att få tag på lättbetong-karmskruv i 6-8 pack?

Gå in på Beijer. Dom har det medta i öppnade förpackningar som man kan köpa löst

S
jockebq skrev:
Ingen framgång alls. Har varit på K-rauta, byggmax, Jula, Tools, kollat Beijer's hemsida (dom har endast storpack), samma med Bauhaus.

Ska det vara helt omöjligt att få tag på lättbetong-karmskruv i 6-8 pack?
man åker till butiken. säger till personalen att du bara behöver skruv till en dörr.
hjälper dom dig inte med detta. så är det en riktigt dålig butik

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.