Hej,

Vi behöver ett fast 1 glas fönster till vårt uterum för att komplitera skjutdörrarna. Storleken är anpassningsbar men vi tänker runt 90 Brett och 160 högt(eller högre). Det är en fördel om fönstret är redo att sättas fast i reglar på liknande vis som vanliga 2 och 3 glas fönster. Jag har sökt på de flesta byggvaruhus men hittar tyvärr inget bra? De jag lyckats hitta går antingen på skenor eller har en allmäng märkligt fäst annordning.

Några förslag?

Jag håller just nu på att försöka klura ut hur jag ska montera fasta fönster i de som ska bli mitt uterum. Det är skjutpartier som ska monteras liggande istället för stående så ingen skena kan användas. Kom du på något smart sätt att fästa ditt fönster för att slippa problem med regn osv?

F Fredrik Enander skrev:
Jag håller just nu på att försöka klura ut hur jag ska montera fasta fönster i de som ska bli mitt uterum. Det är skjutpartier som ska monteras liggande istället för stående så ingen skena kan användas. Kom du på något smart sätt att fästa ditt fönster för att slippa problem med regn osv?
Vi valde att skippa fönstret helt så tyvärr inget tips :(. Lycka till!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.