Kolla hos tegelmäster i bara, de bör ha!
 
M
mandg skrev:
Kolla hos tegelmäster i bara, de bör ha!
vart ligger bara?
 
Ni kan inte tänkta er att sätta in ett nytt fönster någonstans? Lite mer ljusinsläpp är ju oftast trevlig.
 
Bruksspecialisten på bulltofta har eller kan ta hem. Jag har samma men har blandat med en annan nyans. Min är lite rödare och jag tycker inte att det var så stor skillnad. ImageUploadedByByggahus.se1406917515.064280.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.