Hej

Jag håller på att spika fasad på min utbyggnad. Det är som är problemet är att när jag var färdig med en sida så kom jag på att spiken kanske var lite lång.

Jag använde tre tum spik på panelen som ör 22mm i spikläkten som är 28x70, under det 9mm-GU.

Kan de spela någon roll att spiken gått igenom gipset?

 
Näe.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.