Hej,
Vi har tidigare använt faluröd slamfärg som är toppen vad gäller pris och "övermålbarhet". Men för vårt nya hus har vi tänkt oss annan färg som inte färgar av sig och som är mer mögelbeständig (å' mer beständig överhuvudtaget).
Finns det någon annan färg än slamfärg som det är bara är att "måla över" när den börjar se vissen ut? Funkar lasyr så?, eller annat?
Mvh