Hej !
Undrar om någon har tipps på val av färg för målning av insida i nyuppförd tillbyggnad i 6 tums timmer. Jag vill ha vita väggar utan att äventyra timrets förmåga att ta till och avge fukt/värme. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.