Dörren är ny. Huset inte. Dvs det mesta är lite snett. Jag är nu framme vid listning. Jag hade en lösning kring ytterdörren, men si det gick inte maken med på för det var ju inte RÄTT lösning. Tilläggas kan göras om att han avskyr renovering, att saker sällan går enligt planer och allt finlir får honom att svära. Han tycker mycket men har sällan nåt konstruktivt att komma med.
Tur för honom har han en fru som älskar allt pyssel men nu sätter han Stooooora käppar i mitt hjul eftersom jag gör "fel".
Har fått från 2 yrkessnickare att det var en klurig lösning som inte alls var så dum. Ovant att se, men inget som de klassiska snickarna ens hade tänkt som en lösning. Men de tyckte att jag kunde köra den varianten.
Vad säger ni?
Tur för honom har han en fru som älskar allt pyssel men nu sätter han Stooooora käppar i mitt hjul eftersom jag gör "fel".
Har fått från 2 yrkessnickare att det var en klurig lösning som inte alls var så dum. Ovant att se, men inget som de klassiska snickarna ens hade tänkt som en lösning. Men de tyckte att jag kunde köra den varianten.
Vad säger ni?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser bra ut, men det blir nog snyggare med en ca 10 cm hög kvadratisk "kloss" obetydligt bredare än hålkälslisten, placerad längst ner mot golvet att "ställa" hålkälslisten på. Ser lite mera arbetat ut och tror det blir snyggare än rundeln mot det mörka golvet.
Är inte snickare men renoverar gammalt trångt och snett hus, det blir många udda lösningar.
Är inte snickare men renoverar gammalt trångt och snett hus, det blir många udda lösningar.
Halleluja! Googlat mig blå och så var det så enkelt som salningslist det hette.Handyman 1 skrev:
Hushållsfriden är återställd!
Tack för hjälpen
Handyman 1 skrev:
Klicka här för att svara