Lägger in bild i morgon!
 
Väntar med spänning! 8-)

Ska precis ned till färgaffären och hämta en nyblandad provburk och jämföra med en del andra "vita" nyanser. Vilket färgmärke har du kört på?? Vi kommer med stor sannolikhet att använda Beckers Perfekt.
 
Fortfarande ingen bild??! :-?
 
Har inte gått riktigt så fort som vi trodde med målningen. Vår målare har inte varit här i helgen och själv har jag legat på latsidan... 8-) Så här ser det ut iallafall, en gavel nästan hela målad två gånger. Tyvärr är det ställningar framför, om någon vecka eller så kanske det går att se mer. Svårt att se färgen på bilden också. Men själv tycker jag att det blir toppen... Mkt snyggt till grå tak och silverdetaljer. Vitt åt det beiga hållet hade skurit sig till det tror jag.
 
  • Frg1_001.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En till...
 
  • Frg2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en till...
 
  • Frg4.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
glömde... vi kör med Demidekk Optimal, NCS S 1002 Y. Enligt majoriteten som vi har frågat den bästa, men vad vet jag!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.