På en av mina Swedoor innerdörrar har färgen börjat släppa och det lossnar rakt av. Verkar ju vara otroligt dålig kvalite med tanke på hur lite dörren använts, dock ingen garanti kvar.
Om man skulle ta och skrapa bort allt längs sidan så skulle det säkert fortsätta att lossna på fram och baksidan av dörren.
Är det bara köpa en ny dörr eller?