M Målarmästarn #1 Medlem · jönköping · 3 inlägg 12 aug 2015 10:45 Målarmästarn Medlem jönköping 3 inlägg 12 aug 2015 10:45 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hade med mig en lärling på jobbet igår och han råkade ju spilla färg på väggen, det är en textiltapet och kunden kommer hem imon ? Så min fråga är det någon som tips på hur det går trolla bort ? Tacksam för svar
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hade med mig en lärling på jobbet igår och han råkade ju spilla färg på väggen, det är en textiltapet och kunden kommer hem imon ? Så min fråga är det någon som tips på hur det går trolla bort ? Tacksam för svar
N nemlan #2 Medlem · Stockholm · 1 152 inlägg 12 aug 2015 11:29 nemlan Medlem Stockholm 1 152 inlägg 12 aug 2015 11:29 #2 Där går jag nog bet... Färg sitter ju som bäst när den hamnar på fel ställen Ser avtorkat ut redan, men det enda jag skulle kunna tänka mig är att försöka ta bort så mycket som möjligt med fuktig trasa och en styvare borste.
Där går jag nog bet... Färg sitter ju som bäst när den hamnar på fel ställen Ser avtorkat ut redan, men det enda jag skulle kunna tänka mig är att försöka ta bort så mycket som möjligt med fuktig trasa och en styvare borste.