Har ställt frågan på annat ställe i forumet oxå, men gissar att det var under fel kategori eftersom det blev tomt på svar
Jag har börjat renovera trappan och vi har nu målat väggen och räcketvit. Jag hade lite svartfärg över så jag testade att måla ledstången och räckstången(heter det så?) i svart.
Sambon tycker att det ser fördjävligt ut( hon vill ha allt i vit), medan jag tycker det ser snyggt ut på något vis
. Vad tycker ni? Skulle ni haft vit eller svart?
Jag har börjat renovera trappan och vi har nu målat väggen och räcketvit. Jag hade lite svartfärg över så jag testade att måla ledstången och räckstången(heter det så?) i svart.
Sambon tycker att det ser fördjävligt ut( hon vill ha allt i vit), medan jag tycker det ser snyggt ut på något vis
Snyggt med något som bryter av lite, allt i vitt ger något slags sjukhus-åttitals-känsla.
Det här är ju sant förstås :blushing: i alla fall gäller det sambokvinnan jag bor medmycke_nu skrev:
Klicka här för att svara
