vi ska renovera köket, ska ha Lidingö från Ikea, med laminatskiva i mörk valnöt.
Alla vitvaror är vita, men jag har ändå lust att ha en fläktkåpa i rostfritt.
Kommer det se tokigt ut? vad tror ni?
vilken färg ska man ha. det är så svårt.

/molly
 
Nej det ser ok ut, det har mina svärföräldrar och det passar bra. Ännu snyggare är att ha en rostfri och glas, då dominerar den inte så mycket.
 
Det kommer att funka! Det rostfria kan du ta upp i diskbänk och knoppar/handtag.
 
tack för lite svar.
det lutar nog åt rostfritt ändå.
kommer nog ångra oss om vi inte tar det.
Nu tänkte vi nog ha svarta handtag på skåp osv.
Men får kanske tänka om där...
 
robinh skrev:
Nu tänkte vi nog ha svarta handtag på skåp osv.
Men får kanske tänka om där...
En svart kåpa skulle vara snyggt till handtagen...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.