nja.. rena åsknedslag är så klart inte möjligt, men däremot små pikar som kan förstöra elektroniken....
orkar inte hålla på att dra ur sladdarna hela tiden....
direktnerslag hade vi 50 m från oss i mobilmasterna i somras.. konstigt nog var ni några av de få som inte fick ADSL-modemet förstört... trots att det var inkopplat..