Min arbetsledare har sagt till mig att det finns färdigt fall att köpa så man slipper bygga upp det med flytspackel. Om det levereras på rulle vet jag inte men det ska finnas iaf. Har sökt efter det men inte hittat, vet någon vad det är för en produkt han menar?

Har inte jag sett något om. Låter i första skedet som att han vill få dit att gå och mata kölsvinet eller möjligen köpa en synvinkel oxå. ;) ;)
Inte helt omöjligt att det finns och skulle det vara löst på ett bra sett så vore det en bra produkt för många kan jag tänka mig.

Jag har hört rykten om att det ska finnas mdf som ska vara anpassade att bygga fall med. Om det verkligen är så har jag ingen aning om men visst vore det smidigt? Lägga ut några skivor mdf så är fallet klart!  :)

/Knut

Jo det finns några skivor att lägga ut med färdigt fall, jag kollade på det när jag gjorde mitt badrum, tyvärr kommer jag inte ihåg vilket företag det varsom sålde det

I Stockholm finns dessa skivor på Fredells.

psamuels skrev:
I Stockholm finns dessa skivor på Fredells.
Måste kolla där nästa gång. Men om jag fattat första frågan rätt så handlar det om "på rulle" och då kan det ju knappast vara skivor eller??

Någon som vet var dessa finns i Malmöregionen?

Är det bara jag som tycker det känns lite sådär att trycka in mdf i ett våtutrymme?..känns som att flytspackel är bättre...omständigare kanske...men som sagt bättre...är det godkänt med mdf?

N.T skrev:
Jag säger bara epscement ( www.epscement.se ) läs på deras hemsida om varför du skall använda deras produkter i ditt badrumm..

/ Nicklas

låter mycket intressant..frågan är vad det kostar??.

är det samma sak som när man fyller upp med leca eller vad är det som gör det så unikt och lätt??

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.