Hej,
Har nån haft samma problem att montera stänkskärmen på barn cyklar från stoy.
följer instruktionen men skruven når inte hela hela vägen till skärmen så jag kan gänga fast det.
Har nån haft samma problem att montera stänkskärmen på barn cyklar från stoy.
följer instruktionen men skruven når inte hela hela vägen till skärmen så jag kan gänga fast det.
Går det inte sätta den utanför den innersta distansbrickan? Eller har den nån mer funktion?
Skärmen ser ut att vara bak och fram.
Flytta distansbrickan till bakom gaffeln innanför örat på skärmen så blir det bättre.
Flytta distansbrickan till bakom gaffeln innanför örat på skärmen så blir det bättre.
det är åt rätt hål. även om jag flyttar distansbrickan som du säger så får jag inte skruven tillräckligt ut på andra sidan så jag kan gänga. frågan om jag har fått rätt skräm, kollar på nån video och skärmen på videon ser annorlunda ut med 2 hål där gafflarna sticker upp.D Daniel 109 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Verkar tillverkas i Kina. Kolla på Frog vi har varit väldigt nöjda med deras kvalitet.
Jag böjde främre fästet och tog bort en öre på framsidan och det blev bra. Men jag kan inte justera bromsarna så jag ska skicka den till nån cykel verkstad annars helt ok.B bexington3 skrev:
Jag har förklarat lite längre upp om hur gjorde jag sedan fick en cykelverkstad justera lite det åt mig. Efter det fick jag mejl från supporten där jag köpte cyklen, se bifogat.
Klicka här för att svara