3 497 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Falstänger till överkomligt pris?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 171 inlägg
Någon som har tips på bra falstänger till överkomligt pris. Skall ha de till enkla plåtarbeten på huset och behöver inget som håller i tre generationer.
Jag var på Hornbach i helgen och de har mage att ta 900:- för en billig kina-tång med popnitad axel och dålig passform. Jag behöver en rak och en vinklad. Bad dem dubbelkolla priset (borde varit 90
, men det stämde. Personalen grinade illa.
Falstänger för plåtslagare ligger på 1200-1500:- + moms
Jag var på Hornbach i helgen och de har mage att ta 900:- för en billig kina-tång med popnitad axel och dålig passform. Jag behöver en rak och en vinklad. Bad dem dubbelkolla priset (borde varit 90
Falstänger för plåtslagare ligger på 1200-1500:- + moms
Produkter som diskuteras: "Falstänger"
Falstänger
Falstänger är specialverktyg som används för att forma och böja metall, oftast plåt. De används vanligtvis inom byggindustrin, särskilt vid takläggning och plåtarbeten, för att skapa flikar och kantvikar på plåt.
Läs mer
Dom vi köpt till firman har kostat ca 600 plus moms, kanonkvalitet som pallar det mesta köpta via tools-butik, finns säkert i Lunas sortiment.
priset kan dock ha gått upp något då det var ett tag sedan vi köpte våra, men bör inte gjort det.
Tycker dock att 600:- är ett svinpris även det. så avancerade är inte prylarna.....
priset kan dock ha gått upp något då det var ett tag sedan vi köpte våra, men bör inte gjort det.
Tycker dock att 600:- är ett svinpris även det. så avancerade är inte prylarna.....
Jag köpte en vinklad 50 mm av tjeckiskt fabrikat på jula för några år sedan. Den är faktiskt väldigt välgjord. Tjeckerna kan metallurgi och vektygstillverkning. Handverktyg kan man gott köpa av tjeckiskt fabrikat.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 171 inlägg
Jula. Tack!
Kan det vara den här för 439:-?

Kan det vara den här för 439:-?

En ren proffsprudukt från Stubai, 60mm kan du få för runt 600:- ink moms av någon snäll järnhandlare...
Luna art 0937-1006
Produktinformation
Luna art 0937-1006
Produktinformation
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden