5 271 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Falskt spikhuvud för inredning var???
Hej.Jag har målat en vit list under mina köksskåp.Den sitter alltså över kaklet ( kakellist kanske?)
Skulle nu vilja ha tag på falska spikhuvud att endera slå eller limma över de spikar som sitter i listen.Det är 18 st.De ska se ut som gamla smidda spik och helst vara typ silver oxiderade.Har den färgen på mina handtag i köket.Går antagligen bra med svarta oxå.Nån som vet var man kan få tag på sådana?Hitta ett ställe i Finland som drivs av ett svenskt par.De hade precis sådana men bara 8 st ft.Har Googlat men svårt att få rätt sökning på just detta.
Hoppas på er därute.
Tina
Skulle nu vilja ha tag på falska spikhuvud att endera slå eller limma över de spikar som sitter i listen.Det är 18 st.De ska se ut som gamla smidda spik och helst vara typ silver oxiderade.Har den färgen på mina handtag i köket.Går antagligen bra med svarta oxå.Nån som vet var man kan få tag på sådana?Hitta ett ställe i Finland som drivs av ett svenskt par.De hade precis sådana men bara 8 st ft.Har Googlat men svårt att få rätt sökning på just detta.
Hoppas på er därute.
Tina
Visste jag skulle få snabba svar från er därute.Panduro tvivlar jag på men ska kolla.Smidesboden har men jag lyckades inte beställa där under helgen.Vet inte om de kanske lagt ner.Får väl prova igen.
Tack för hjälpen o hör av er om ni hittar nått annat.
Tina
Tack för hjälpen o hör av er om ni hittar nått annat.
Tina
Gick inte att bestlla nu heller.Eller rättare sagt går inte att komma till Kassan hur jag än gör.Skickade dock ett mejl till dem.Får väl se om jag får ngt svar.Hoppas de för de e nu när man precis gjort färdigt som man vill ha grejerna för annars rinner de ut i sanden..
http://www.byggnadsvard.se/byggnadsvårdsbutiker/byggnadsvårdsbutiker-i-sverige/
fler förslag. använt mig av google
fler förslag. använt mig av google
Klicka här för att svara