thomasx skrev:
Jag trodde då allt att klicktaken skulle vara täta, menar du alltså att de inte är det? Kan du förklara lite närmare!?
Jag menade att de inte är lika täta som ett dubbelfalsat tak med tätningsmassa i fogarna.

johan ivarsson skrev:
I denna tråden fråga han om att lägga på 4 grader och det får du heller inte lägga betongpannor på det rekommenderas från 14 grader. Sen att enkelfalsad bandtäckning rekommenderas från 18 grader nu är väl kanske lite mycket i jämförelse.
Ok, jag missade att ni pratar om 4 grader, ursäkta.
 
Väcker denna tråden till liv, för att jag råkade se detta som ett alternativ till tak på utbyggnaden. Vad har ni för erfarenheter?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.