AXS
Funderar på att installera en avfallskvarn för att bli av med matavfallet. I en ny diskbänk är det superenkelt, men min diskbänk är från 1954.

Att borra hålet är inga problem, men för att få till falsen eller vad man nu ska kalla det vet jag inte hur man gör.

Om det inte falsas så kommer det sticka upp 3 mm och då stannar så mycket vatten kvar i hon.

Hur gör jag? Går det att ringa in någon eller hyra verktyg?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.