Två är såklart bättre men det är helt ok med bara en om det är en rimlig takyta för hängrännan.
3m långa plåtar 4m bredd i fot och drygt 6m i nock 22graders lutning så det är inget jättetak. Var mest orolig att vattnet inte ska ha nån lust att svänga och rinna över kanten, men brukar man göra så så funkar det nog åt mig också
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.