8 176 läst ·
9 svar
8k läst
9 svar
Fagor - Vitvaror?
Fagor är en av Spaniens största tillverkare av vitvaror.
I Sverige har jag bara sett enstaka exemplar hos SIBA.
Om de är bra har jag ingen aning om, men mina spanska bekanta är helfrälsta på dem, (fattas bara).
Hur som helst, de är säkert inte sämre än något annat fabrikat så om du gillar deras grejor så är det säkert ingen större risk att att köpa från dem.
Deras produkter finns på www.fagor.com
/Calle
I Sverige har jag bara sett enstaka exemplar hos SIBA.
Om de är bra har jag ingen aning om, men mina spanska bekanta är helfrälsta på dem, (fattas bara).
Hur som helst, de är säkert inte sämre än något annat fabrikat så om du gillar deras grejor så är det säkert ingen större risk att att köpa från dem.
Deras produkter finns på www.fagor.com
/Calle
nackdelen kan väl vara servicen...endast service hos handlaren kanske, annars är väl spanien ett av sydeuropas mest utvecklade länder och har generellt en hög standard för att vara ett medelhavsland så kvaliten borde kanske inte vara ett problem
Hej!
Jag köpte en Fagor kyl/frys i rostfritt på Siba för 2 år sen och har varit jättenöjd. Enda nackdelen möjligtvis var väl att ljudnivån va något hög, men å andra sidan har jag inte haft någon annan ny kyl eller frys att jämföra med. Men jag rekommenderar ändå Fagor, bra pris, funktion och design.
Jag köpte en Fagor kyl/frys i rostfritt på Siba för 2 år sen och har varit jättenöjd. Enda nackdelen möjligtvis var väl att ljudnivån va något hög, men å andra sidan har jag inte haft någon annan ny kyl eller frys att jämföra med. Men jag rekommenderar ändå Fagor, bra pris, funktion och design.
Klicka här för att svara