Har suttit med det här i 3 timmar en fredag eftermiddag, någon som kan hjälpa mig?

Har en Toshiba Daisekai 9,5 samt WiFi i form av ett Asus minimesh system. Tidigare har det varit skitsmidigt att koppla upp sig och styra AC via appen.

För 3 dagar sedan krånglade nätet och jag trodde det var routersystemet, så jag återställde hela Mesh systemet och fick ansluta alla enheter på nytt. Funkar bra för övriga enheter.

Dock lyckas jag inte koppla AC till nätet hur mycket jag än försöker! Den säger att SSID och lösenord är fel när det inte är det. Blir galen! Tycker det varit så smidigt att kunna styra värmen via appen😪😪😪

Har provat att skapa ett gästnätverk med enbart 2,4 GhZ utan någon effekt!

Har även provat allt som står i denna manual…

Någon som har lust att rädda min fredag? #OCD

• Text med instruktioner för Toshiba Mesh WiFi 6 System och bild på tre runda vita mesh-enheter med märket "doco".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Felmeddelande på en telefon som säger "Kunde inte ansluta till nätverket 'ACAdapter01'" när man försöker lägga till en AC-adapter.
    Skapa konto
  • Instruktioner på skärmen för att koppla en AC-enhet till WiFi, med fokus på att använda 2.4GHz-nätverk och undvika specialtecken i lösenord.
    Skapa konto
  • Mobilskärm med en app som ber användaren att ange rätt SSID och lösenord för en AC-adapter, visar felmeddelande "Enter correct SSID and Password.
    Skapa konto
  • Instruktioner för Toshiba Mesh WiFi 6-system visas på en datorskärm med krav på säkerhet, frekvensband och portar.
    Skapa konto
Något specialtecken i lösenordet?
Är det bara alfa-numreriskt lösenord?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.