Jag tror bestämt att vi får kasta ett getöga på det ;-)
Imorgon slutar min andra hälft tidigare från jobbet och det ska bli sol ute!

Nej jag är dunderallergisk mot allt hårigt dessvärre =] Så all mark slipper jag helst.
Men tänk att få odla och göra en fantastisk trädgård!!! (och en gigantisk altan... ) *drömmer*

I sådana fall är det ju inte helt fel att enbart köpa hus och 1 ha. :) Glöm inte bort att delge dina intryck efter att du har spanat in stället!

Är det fult att ta med sig kameran? För att få en bättre uppfattning om bud när man väl sitter hemma och funderar.. OM det skulle bli aktuellt. Jag väntar ju fortfarande svar på mailen...

Nu besitter ju jag faktiskt priset för alltihopa. ;-) Inklusive 22 Ha (dock fritt för bud lägre eller högre). Men vad skulle ni tippa på för pris för alltihopa resp enbart hus och 1 ha??

Pris har jag tyvärr inte alls någon uppfattning om. Har väldigt dålig koll på Blekinge men ett tips är ju att kolla till exempel hemnet efter liknande objekt med mark och jämföra med det priset som du har fått.
När det gäller kameran så tycker jag inte alls att det är fult att ta med den. Kan ju inte svara på vad maklaren/säljaren tycker men jag hade absolut kunnat ta med den och fotografera. Säger dom åt dig att stoppa ner den i fickan igen så är det ju bara att göra det..

Kontrollera med en skogssakkunnig tex Skogsägarföreningen om värdet på skogen. Har det inte gjorts något på 18 år, bör de åtgärder som skall göras enligt planen ge ett överskott. Att få inkomster nästan direkt på sin fastighet är inte att förakta och det kan användas till en större amortering mm.

Får man fråga var det första huset ligger?
E22:an kommer gå väldigt nära de huset när den väl byggs om troligen rakt igenom marken som tillhör oxå

Stouf - Nej vi vet redan vart nya E22 hamnar och det är långt ovanför marken.

Vi körde dit och kikade innan iallfall. Men huset är bra nergånget på utsidan. =/ Läget är ju inte det bästa heller tyvärr.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.