F fuentes #1 Medlem · Uppsala · 325 inlägg 22 mar 10:18 fuentes Medlem Uppsala 325 inlägg 22 mar 10:18 #1 Hur får jag ner filtret för rengöring? Nån som har erfarenhet av samma variant? Den sitter stumt. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur får jag ner filtret för rengöring? Nån som har erfarenhet av samma variant? Den sitter stumt. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Pjosk75 #2 Medlem · Uppsala · 1 364 inlägg 22 mar 10:31 Pjosk75 Medlem Uppsala 1 364 inlägg 22 mar 10:31 #2 Hej Är ut som den Elektrolux jag har. Då skjuter du hela filterramen bakåt mot väggen och låter den ramla ned den längst fram närmast lampan. Men min ram har ett litet bleck att ta tag i.
Hej Är ut som den Elektrolux jag har. Då skjuter du hela filterramen bakåt mot väggen och låter den ramla ned den längst fram närmast lampan. Men min ram har ett litet bleck att ta tag i.
B Belastar #3 Medlem · 320 inlägg 22 mar 10:46 Belastar Medlem 320 inlägg 22 mar 10:46 #3 F fuentes skrev: Hur får jag ner filtret för rengöring? Nån som har erfarenhet av samma variant? Den sitter stumt. [bild] En bordskniv mellan ramen och plåten sen bänder du försiktigt.
F fuentes skrev: Hur får jag ner filtret för rengöring? Nån som har erfarenhet av samma variant? Den sitter stumt. [bild] En bordskniv mellan ramen och plåten sen bänder du försiktigt.