6 475 läst ·
24 svar
6k läst
24 svar
Få klingor slipade i Lund/Malmö
Menar du "Industrisliperiet J Nilsson & Co AB"? Det pratas om Palms Industrisliperi ovan, men något sådant lyckas jag inte hitta på eniro mm.Daniel_N skrev:
Vet du om de tar emot enstaka klingor från privatpersoner, eller måste man ha fikabröd med sig för att lösa det?
Ja det är det sliperie. Kan inte svara på vad de exakta tar för pris eftersom vi är företagskunder där och jag attesterar inte fakturan hos oss. Men resultat är bra och det anser jag vara väldigt avgörande vad det gäller slipning.
Makalöst! Har de sabbat en klinga för dig också? Lämnade in en rätt sunkig gammal Sandviken-klinga till dem och fick tillbaka den helt kvaddad. Såg ut som om de slipat med en vinkeslip för hand. Vinklarna var helt åt skogen och det var grader och och skit på varje tand.Daniel_N skrev:Lindelöfs i Lund slipare själv (och till en massa andra ställen har jag förstått), dock tog de 196kr (4kr per tand) för en W48 klinga med alla tänder kvar. Något dyrare än industrisliperiet i Malmö, dessutom är jag inte så sugen på Lindelöfs efter att de totalsabbade en klinga jag hade lämnat in via Eksandhs (som iofs Eksandhs ersatte utan problem).
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Skulle kanske vara en affärsidé att slipa kollegornas klingor på kvällar/helger.Masses skrev:
Det är väl detta jag länkade till i inlägg nr.6 ...eller...Bonan skrev:
Är det samma vilket jag tror så betalade jag nyligen 167:- +moms = 209:-Daniel_N skrev:
Theofils på Lundavägen tog 151:- +moms = 189:-
Jag kan slipa era klingor för en femtiolapp.Det tar mig ca 7 min för en 48 tandare.
Tänkte precis säga att du har PM ikeahantverkaren, men tyvärr så kan jag inte skicka PM till dig. Kan du skicka mig ett PM så får du gärna göra det, om inte så skriv här i tråden så ska du få mitt nummer!
Jag aktiverade just pm funktionen.
Jag bor i helsingborg så har ni vägarna förbi så är det ok för mig.
Kan dock inte löda skadade tänder.
Priset får vara per klinga.
Vh
ikeahantverkaren
Jag bor i helsingborg så har ni vägarna förbi så är det ok för mig.
Kan dock inte löda skadade tänder.
Priset får vara per klinga.
Vh
ikeahantverkaren
Klicka här för att svara