Har nu äntligen blivit färdig med reonveringen av några av våra ytterfönster men min glädje har snabt bytts ut mot irritation. Hur bubblan får jag bort resterna från kittet som jag naturligtvis har kladdat ordentligt med? :-/
 
Jag brukar använda klicken som man har till spishällen för att ta bort färg och annan smuts som e svår att ta bort... (klicken en liten grej med ett rakblad på) kanske heter nått annat men jag kallar den för klicken.. :)
 
Klickskrapa 8-)
 
N
Kritpulver som man breder ut med pensel och sedan borstar bort. Fungerar endast medans kittet är färskt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.