Byggahus.se
Tjenare. Jag funderar på att sätta lite belysning i ramarna på mina uttag/strömställare/dimmer men är lite orolig för att det ser lite "töntigt" ut.

Är det någon som har satt sådana hemma hos sig och kan bifoga bild på det så vore jag tacksam. Vill inte förlita mig helt på bilden som schneider har i sin produktkatalog.

Låt fantasin flöda!

Har inte provat själv, men belysning, gärna i olika färger och blinkande i häftiga rytmer vore väl fint.

Kan knappast bli töntigare än ditt användarnamn i alla fall.

Och välkommen till Sveriges vänligaste forum :cool:

Redigerat:
Jag tycker att användarnamnet var fyndigt. :rolleyes:;)

• Gilla
yxis
  • Laddar…
År 2020 kommer säkert även elbranschen med RGB-lysdioder för såntdär, så man slipper bestämma i förväg vad man vill ha för färg :)

2012-09-06 19.37.07.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har ingen bild på led ramen men du får denna istället.

• Gilla
Användare och 1 till
  • Laddar…
belysningen till dimmrarna var nice(y)

Tyckte också att dimmmerbelysningen var rätt snyggt. Mycket snyggare än i katalogen

Ja, riktigt coolt!
Det där ska jag kolla in närmre.

//Patrik

Den lyser bara när dimmern är avslagen men coolt e det.

Jo, men när det är tänt i rummet så behövs ju inte dekorbelysningen

Kan man dimra dimmerbelysningen? :rolleyes:

• Gilla
yxis
  • Laddar…
Har själv försökt få tag på belysning till ramarna. Men schnider har inte börjat sälja dessa än, trots dom är med i katalogerna. Pratade med schnider förra veckan om det, och dom visste fortfarande inte när dekorbelysningen skulle börja säljas.

Är detta något för senila pensionärer som glömmer bort var lysknappen sitter eller vad fyller dessa för funktion i en bostad?

Funktion? Allt behöver inte ens funktion imo :rolleyes:

/Ennepop

• Gilla
yxis och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.