Tjenare. Jag funderar på att sätta lite belysning i ramarna på mina uttag/strömställare/dimmer men är lite orolig för att det ser lite "töntigt" ut.
Är det någon som har satt sådana hemma hos sig och kan bifoga bild på det så vore jag tacksam. Vill inte förlita mig helt på bilden som schneider har i sin produktkatalog.
Är det någon som har satt sådana hemma hos sig och kan bifoga bild på det så vore jag tacksam. Vill inte förlita mig helt på bilden som schneider har i sin produktkatalog.
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg
Låt fantasin flöda!
Har inte provat själv, men belysning, gärna i olika färger och blinkande i häftiga rytmer vore väl fint.
Kan knappast bli töntigare än ditt användarnamn i alla fall.
Och välkommen till Sveriges vänligaste forum
Har inte provat själv, men belysning, gärna i olika färger och blinkande i häftiga rytmer vore väl fint.
Kan knappast bli töntigare än ditt användarnamn i alla fall.
Och välkommen till Sveriges vänligaste forum
Redigerat:
Jag tycker att användarnamnet var fyndigt. 

belysningen till dimmrarna var nice
Ja, riktigt coolt!
Det där ska jag kolla in närmre.
//Patrik
Det där ska jag kolla in närmre.
//Patrik
Grundstött
· Halland
· 28 365 inlägg
Kan man dimra dimmerbelysningen? 
Har själv försökt få tag på belysning till ramarna. Men schnider har inte börjat sälja dessa än, trots dom är med i katalogerna. Pratade med schnider förra veckan om det, och dom visste fortfarande inte när dekorbelysningen skulle börja säljas.
https://www.elbutik.se/product.html/exxact-design-ram-med-ljus?category_id=15261 det finns ju att köpa på elbutik.se :S