Huva fick göra liknande med mitt hus, dock lejde ut det men var helt galet ur länge det tog och dyrt det hela blev.

Hur många timmar tror du hamnar på / lagt hittils?

N Nyatag skrev:
Huva fick göra liknande med mitt hus, dock lejde ut det men var helt galet ur länge det tog och dyrt det hela blev.

Hur många timmar tror du hamnar på / lagt hittils?
Vet inte hur många timmar, började på utsidan förra året, men blev sjuk på hösten, så måste avbryta.

De som är svårt är att jobba smart, har inte kommit på de än😉

Men har tro på att kärnborra å spräcka mot de. Men är en idiotjobb, men ska göra det klart. Men de som är bra är att jag har en liten uthyrningsfirma, så har alla maskiner 😉💪

• Gilla
Nyatag
  • Laddar…
T Tomasharrysson skrev:
Vet inte hur många timmar, började på utsidan förra året, men blev sjuk på hösten, så måste avbryta.

De som är svårt är att jobba smart, har inte kommit på de än😉

Men har tro på att kärnborra å spräcka mot de. Men är en idiotjobb, men ska göra det klart. Men de som är bra är att jag har en liten uthyrningsfirma, så har alla maskiner 😉💪
Underbart att du hade maskinerna - har hade vi flera grejer som kostade 3k per dag innan moms haha Och det hela tog över 2 månader heltid flera pers

Då har jag fått bort en bit på ca 1.2 m hög, 1 m bred bit berg😅

Kommer till att behöva undergjuta lite, då berget på några ställen går in väggen, men bara så lite så de sitter löst.

Har haft min bergborr på reparation, så nu kommer de gå lite fortare när den är uppe å går igen💪

• 20260608_205019.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20260601_184327.jpg
    Skapa konto
  • 20260606_125415.jpg
    Skapa konto
  • 20260527_180307.jpg
    Skapa konto
  • 20260608_135754.jpg
    Skapa konto
  • Gilla
Psan och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.