Tack för alla svar, vet hur jag skall gå tillväga nu. Men vill köpa hyggligt billig belysning - skall man ha typ biltemas 42-362 eller hellre ngn sort arbetsbelysning? Allt är förberedelse för den tråkiga snöröjningen av sin egen väg man har att se fram emot.... :-)
 
Vanliga arbetsljus är nog bättre då dessa ger en bättre ljusbild, swedol har några billiga.
Bla en rektangulär för 99kr, den har uppdaterats med klarare glas nyligen och den lyser grymt bra faktiskt. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.