2 957 läst ·
21 svar
3k läst
21 svar
Extra rörmeter vid installation faktura
Han lämnade tom jobbet halvfärdig. Tyckte det var tidskrävande med rörkanal dragning i trångt utrymme!C Comfort Thomas skrev:
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Här är bilderna.
Den här biten blev utlämnad till mig eftersom installatören hade inte tid och tyckte det var krångligt.
Jag fick montera en träskiva först för att kanalen på ovansidan skulle komma i nivå med den bit som locket sitter på.
En smal kanal till kondens röret fick jag oxå köpa med egna pengar och montera.
Den här biten blev utlämnad till mig eftersom installatören hade inte tid och tyckte det var krångligt.
Jag fick montera en träskiva först för att kanalen på ovansidan skulle komma i nivå med den bit som locket sitter på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Nykvarn
· 2 594 inlägg
Rådet till dom allra flesta är att låta återförsäljare/installatör kika på plats först och att man kommer överens om rördragning/kanalisering och eventuell annan dragning av kondensslang samt att man får en offert på detta så man slipper få överaskningar.
Man hör/ser flertalet som tex köper på postorder där tänkt modell inte ens får plats och den hamnar där installatören tycker det är bra !
Var mest nyfiken på bilder där det var krångligt att kanalisera dom 4 extra meterna.
Man hör/ser flertalet som tex köper på postorder där tänkt modell inte ens får plats och den hamnar där installatören tycker det är bra !
Var mest nyfiken på bilder där det var krångligt att kanalisera dom 4 extra meterna.
Det här är ju en typisk grej att kommunicera med köparen innan. vem som gör vad.J Jens33 skrev:Här är bilderna.
[bild] [bild]
Klicka här för att svara