Hej!
Jag kröp upp på vinden på vårat ny-gamla hus (byggt 2005).
Vi har högt i tak i vardagsrummet och från vinden sett så ser det ut enl nedan bilder.
Min fråga:
Det ligger lösull på det "vanliga" taket, där det är förhöjt så misstänker jag att det ligger isolering under skivorna (i rött). Skulle det skada att trycka in extra isolering (med papp på) i facken ovanför träskivorna?