Hej

Jag är på jakt efter en excenterslipmaskin. Har kollat genom en del tidigare forumtrådar som berör excenterslipmaskiner. Festools Rotex, Bosch GEX 150 och Makitas värsting känns lite som overkill för mig som håller på med hobbysnickeriverksamhet samt en del husrenovering nu som då.

Har någon erfarenheter av Bosch GEX 125-150? Den verkar vara en mångsidig maskin till ett överkomligt pris. Den kan dessutom kopplas direkt till dammutsugen.
 
Sök i forumet, en tråd om denna maskin avhandlades för några veckor sedan.
Mvh
Jacob
 
Tack Jakob!

Har sökt massor på forumet angående andra elverktyg. Excenterslipmaskinen hade inte min lokala Bosch-handlare en aning om att den överhuvudtaget fanns. :) Antagligen därför som det inte slog mig att söka på forumet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.